Friday, June 10, 2005

怎么说(Phrasing words)

Ok,I'm finally back to blogging..has anyone being waiting for me to blog?haha..Hope so.. Anyway..here's one post. More to come when I find timeslot for blogging.. till then..Takecare everyone and smile always.. :D

This post would be in mandarin. Sorry to those who don't understand or could read the words..


人的一生,活就这么短的日子。
生老病死。。。
去除你在学走路的一段,再拿掉你的黄金岁月。
在人生当中。。。
我看只是剩下我们在读中学的时段
到你做工成家立业的那少之又少的时刻。

当你开始了解你的目标的时候,你当然会很想要达成梦想
可是,人生得路途中,一定会有起有落,困难重重
让你在没个悴落的阶段想要放弃。。。

当你爱上一个人时,你会不顾一切的为他/她付出
可是,他/她爱的那个人不是你
伤心,绝望,逃避现实
是一种选择权 也是一种弱者的行为

爱上了你,是命运的安排,还是我错误的选择。。
我情不自禁的爱上你,掉进爱情世界里
就像周杰伦的歌:“我掉进爱情悬崖,跌太深爬不出来

最后的疼爱是手放开,我想学著放弃你,但我始终办不到。。。

未完成。。。 待续。。。
Unfinished...To Be Continued...

1 comment:

Anonymous said...

hey hey, been waiting for your updates for a long time! and I can say it didn't disappoint me! :)

keep it going!

Stan