Monday, July 05, 2004

First day of New Sch-Days of our live(soap drama,episode 6)

#episode 6

Today,first day of sch.Woah..Boring till death..The talk was a waste of time.Then the ice breaking was oso quite boring..Nothing seemed to interest me..How to survive for 2years.?
I hope I'll pass this years olvl...get out of ite sooner and go poly earlier..
Tml would be more tiring and boring day..Games day,then finished orientation..Compulsory cca somemore..oh god..

I would concentrate on my study first.
Think thru le,study would be more important.
Cannot think bout other thing else.
Concentrate..
Concentrate..


Song of the day


Fan Yi Chen_-_I Believe


I Believe 當我在你家門口
下雨了你看了也會難過
I Believe 你不說話的時候
也是一种 其實你在回應我
雖然不曾說 相信你正在懂
就算牽的不是我的手 我不真的難過
不知道在高興什么 你的笑容
有時候也宁可當作你在為我加油
不知道在妄想什么 只告訴自己 I Believe
你總會看到我
在某個時候 想讓你陪伴的是我
I Believe 沒有回應的時候
只不過 正好你在電話中
I Believe 語音信箱的沉默
也是一种 其實你在傾听我
雖然不曾說 相信你正在懂
就算牽的不是我的手 我真的不難過
不知道在高興什么 你的笑容
有時候也宁可當作你在為我加油
不知道在妄想什么 只告訴自己 I Believe
你總會看到我 在一切之后

No comments: